نحوه نگهداری و مراقبت از قیچی کوتاهی مو

نحوه نگهداری و مراقبت از قیچی کوتاهی مو
نحوه نگهداری و مراقبت از قیچی کوتاهی مو
به این مطلب چند ستاره میدهید؟

نحوه نگهداری و مراقبت از قیچی کوتاهی مو در آرایشگری

قیچی آرایشگری یا کوتاهی مو یک از لوازم مهم  و اصلی در آرایش و پیرایش زنانه است و جز جدایی ناپذیر این حرفه است. قیچی آرایشگری مخصوص کوتاهی مو انواع مختلف دارد که باید با دقت از آنها مراقبت شود تا کند نشوند چون بعد از کند شدن، حالت اورجینال خود را از دست میدهند اصلاح موها سخت و با مشکل روبرو میشود.

نحوه نگهداری و مراقبت از قیچی کوتاهی مو

 

انواع قیچی و قیمت قیچی

قیچی های کوتاهی مو که دارای تنوع زیادی هستند برای مدل های مختلف استفاده میشوند و کیفیت آنها با متفاوت است جنس قیچی، برند و شکل قیچی در تعیین قیمت آن نقش بسزایی دارد. قیچی های کوتاهی مو از ۱۰۰ هزار تومان شروع میشوند و تا ده ها میلیون قیمت دارند بنابراین واجب شد که در نگهداری قیچی کوشا باشید.

انواع برندهای قیچی

جگوار کات، رزونال قیچی ، جیول، شارک تایچی،سی سیس لی، جویل، سالینگن، الکساندر استایل، شی رز، فیشرريال ورن، کرتزر فینی کات، اکونومی، اکسلنت و …

قیچی آرایشگری ژاپنی اصل

نحوه نگهداری و مراقبت از قیچی کوتاهی مو

 

۷ نکته برای مراقبت و نگهداری از قیچی آرایشگری

7 نکته برای مراقبت و نگهداری از قیچی آرایشگری

۱-برای حفظ تیزی قیچی از تنظیم کننده های بدنه قیچی استفاده کنید. قیچی های شل در هنگام برش مو تمایل به خم شدن و جمع شدن مو در اطراف لبه ها را دارد. قیچی هایی که لبه هایشان خیلی سفت هستند سریعتر تیغه هایش  ساییده می شوند.

۲-قیچی خود را در محیط خشک نگه دارید. اگر در نزدیکی ساحل یا اقیانوس که هوای شرجی و مرطوب دارد هستند همیشه قیچی خود را در یک پلاستیک که رطوبت نفوذ نمیکند نگهداری کنید.

۳-بعد از هر بار اصلاح باید قیچی خود را تمیز کنید. به مدت طولانی از ماندن مو، کثیفی یا آب در بین تیغه ها خودداری کنید.

۴-قیچی خود را با لباس پارچه ای پشمی یا چرم تمیز کنید.

۵-از روغن های ژاپنی اصل برای روغنکاری قیچی استفاده کنید تا اصطکاک بین تیغه ها حذف شود.

۶- برای گرفتن بهترین نتیجه، روغن را با قلم موی آغشته به روغن روی قیچی بمالید.

۷-هرموقع احساس کردید که تیغه های قیچی شما کمرنگ یا مات می شوند، به تراشکار قیچی مراجعه کنید تا تیغه های قیچی شما را دوباره تیز کنند.

 

مراقبت از قیچی های هیرکات

برای مراقبت از قیچی خود همیشه از تمیز بودن، خشک بودن و روغن کاری تیغه های قیچی اطمینان حاصل کنید.

برای نگهداری قیچی های نازک و ظریف، پس از استفاده ، موهایی که بین دندانه ها گیر کرده اند را تمیز کنید.اگر تمیز کردن کثیفی بین دندانه ها برایتان سخت است از یک مسواک یا برس برای تمیز کردنت استفاده کنید سپس آنها را شسته و روغنکاری کنید.

قیچی هیرکات، قیچی کوتاهی مو، قیچی آرایشگری، قیچی پیتاژ

برای جلوگیری از خوردگی و صدمه به قیچی های فلزی، آنها را خشک کرده و در یک کیسه نخی یا چرمی محافظت کنید. لوازم فلزی سالن های زیبایی و آرایشگاه های نزدیک ساحل دریا در معرض آسیب خوردگی قیچی قرار دارند. برای جلوگیری از این موارد، قیچی های خشک شده را در یک کیسه پلاستیکی یا کیسه ساندویچ یا فریزر قرار داده و ببندید.

 

قیچی کوتاهی مو، ست قیچی آرایشگری، قیچی تمام استیل، قیچی تیتانیوم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *